tisdag 10 november 2015

Mera Singapore

Vi har tagit bussen ner till centrala stan. Har sen tittat runt bland de koloniala husen.
När vi var inne i konserthallen, fick vi vara med när en hel stab höll på med modefotografering. Det var  bröllopsklänningar i olika poser! Modeller måste inte bara vara smala. De ska ha tålamod också!
I dag skiner solen, så det är riktigt hett! Jag har gjort sällskap med de som gömmer sig under ett paraply!

Nu är vi inne i ett av höghusens köpcentra och svalkar oss en smula.

6 kommentarer:

Lennart och hans tankar sa...

Kan tänka mig att det är varmt där!

Här är också helt OK!

Kram

Anki sa...

Tror det är lite för varmt för mig... men det ser spännande ut!
Ha det så bra!

Nils Åke Hansson sa...

Många tycker att det är för varm här i Silves nu. Men vi tar vara på detta kan nog bli lite kallare snart.
Det är affärer och restauranger som får hålla er svala i värmen. Det är väl lite fuktigare värme hos er och varmare
Men ha det bra '

BP sa...

Eftersom jag bara älskar skyskrapare så är den här byggnaden helt i min smak. Hoppas på många fler:-)

Margaretha Lillvik sa...

Saknar ni inte husbilen?? Ja ni har ju verkligen dragit iväg långt bort och dit tar man ju sig inte med en husbil precis :) Mycket intessanta och spännande byggnader får ni se. Ha det så gott.

JoY sa...

Det var en spännande modell på höghus.
Kram