torsdag 9 mars 2017

DragQueen-presentation del 2


Det var en mängd presentationer, men några föll mig mer på läppen än andra. Det kan jag se på mängden foton. Det är från de serierna jag visar dig. Kan du gissa vad det här är för tema?


Nu är det lättare. Star Wars, så klart!


Här har demaskeringen börjat.


Men vad är det som kommer fram?


Här åker en del av den nedre grannlåten iväg. Kolla in skorna om du inte gjort det tidigare!


Djävulen framträder i all sin prakt.


Här är ett annat bejublat inslag.

Efter en del av demaskeringen kom hen ut så här! Häftiga skodon!


Här var det den  minst sagt rundnätta tjejen,


som blev publikens favorit!


Hon kunde snurra runt tofsarna på brösten, med enbart bröstmusklerna! Riktigt häftigt!


Drottning-kandidaten kom ut så här!


Don Quijote tyckte jag också var bra!


Sancho Panza kom inridand på en liten häst/åsna, som jag missade. Här har förvandlingen av honom börjat.


Här försvinner byxorna i ett enda drag!


Don Quijote kommer åter i den här stassen!


Gäller kunna balansera/dansa runt på de höga skorna!


Mycket träning för att fixa det här!


Trots allt gick det åt en stunds vila! 

I kväll ser vi fram emot att se vilken, som blir DragQueen! 

2 kommentarer:

BP sa...

WOW! Så himla coolt! Åsså dessa omöjliga skor igen. Suverän bildkavalkad. Love it.

FREEDOMtravel sa...

Ojoj vilka kostymer! Inget man skulle gå till jobbet i direkt ;)